Obchodní podmínky

Nákupní řád

1) OBJEDNÁVÁNÍ

Nabízíme Vám možnost nákupu nonstop. Objednávat lze jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu či e-mailu. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata většinou ihned, nebo do několika hodin, potvrzení objednávky je odesláno e-mailem na adresu kupujícího. U některých objednávek (větší množství apod.), je kupující informován pro potvrzení objednávky telefonicky. Doklad o koupi, sloužící též jako daňový doklad je přiložen v balíku.

Storno objednávky ze strany provozovatele obchodu Cyklolasl.cz:
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v případech kdy:

  • zboží je na delší dobu nedostupné
  • zboží se již nevyrábí
  • cena zboží se změnila o tolik že ho již není možné za smluvenou částku dodat. V případě že se naplní některá z těchto podmínek, je kupující kontaktován e-mailem popř. telefonicky.

3) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je obvykle 4 - 6 pracovních dnů pokud zboží není skladem. Jestliže je zboží k dispozici skladem a nejedná se o zboží težké či objemné, je zásilka doručena do 24 hodin (pokud je objednávka přijata ještě v dopoledních hodinách). Dostupnost zboží závisí na daném výrobku a na podmínkách dodavatelských firem. V případě neschopnosti doručení zboží v uvedené lhůtě, je kupující včas informován a je mu sdělen případný možný termín dodání zboží, popř. nabídnuto jiné zboží stejné povahy. V případě zájmu o bližší informace o dodacích lhůtách konkrétních produktů je možno zaslat e-mail na adresu info@cyklolasl.cz

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku lze do 24 hodin zrušit a to výhradně telefonicky od 14.00 do 18.00 na čísle:603266559.

5) DOPRAVNÉ A PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Objednané zboží zašleme jako obchodní balík. K doručení zboží využíváme standardně služeb České pošty - Obchodní balík - poštovné a balné - 190 Kč, Česká pošta - obyčejný balík - poštovné a balné 160 kč, u objednávek nad 3.000,- Kč zdarma. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat kompletnost zásilky a neporušenost obalů. V případě jakýchkoliv závad, nebo známek o neoprávněném vniknutí do zásilky je kupující povinen to neprodleně oznámit přepravci. V tomto případě se nedoporučuje zásilku převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje že zásilka je v pořádku a na pozdější reklamace o poškození obalu zásilky nebude brán zřetel. Originální obal doporučujeme při vybalování nepoškodit a ponechat si ho pro případ reklamace. Jízdní kola dodáváme rozložená v krabici. Pokud si přejete obdržet kolo složené, můžete si ho po domluvě s námi vyzvednout v naší prodejně.

6) ZPŮSOB ÚHRADY

Dobírkou při převzetí nebo hotově při osobním vyzvednutí zboží v Brně.

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Spotřebitel má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Kupující je v tomto případě povinen nás nejdříve kontaktovat a zaslat nám odstoupení od smlouvy písemnou formou, kde bude uvedeno jméno kupujícího a číslo faktury popř. také důvod odstoupení od smlouvy, což nám pomůže k rychlejšímu vyřízení záležitosti. Zboží není možné zasílat zpět na dobírku, nebude převzato. Ihned po obdržení vráceného zboží, bude částka bez poštovného zaslána na adresu kupujícího nebo převedena na jeho účet.

Poštovné v těchto případech hradí v plné výši kupující. Spotřebitel nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 od kupních smluv:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
  • na dodávku novin, periodik a časopisů spočívající ve hře nebo loterii

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Na veškeré zboží se vztahuje minimální zákonná lhůta 24 měsíců. V některých případech výrobce garantuje delší záruční lhůtu. Délka záruky je uvedena v záručním listě a začíná se počítat od data prodeje. Záruka se prodlužuje o dobu po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku za nový se záruka neprodlužuje. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případech poškozením zboží při přepravě pokud nebyly dodrženy uvedené podmínky, neodbornou instalací nebo zacházením které je v rozporu s uživatelskou příručkou či návodem, provozem v podmínkách které neodpovídají podmínkám použití uvedených v dokumentaci, porušením ochranných pečetí nebo nálepek, poškozením živly, poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním které je v rozporu s uživatelskou příručkou či návodem.

Reklamaci je možno uplatnit:
V našem internetovém obchodě na základě předložení záručního listu a dokladu o koupi (stačí kopie). Opravy jízdních kol řešíme přímo v našem cykloservisu.

Postup při reklamaci zboží v Cyklolasl.cz:
Reklamaci vyřídíme bez zbytečných odkladů nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. V případě oprávněné reklamace bude opravené nebo vyměněné zboží zasláno na určenou adresu na náklady prodávajícího.

9) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)

Data osobních údajů uchováváme pouze pro účely objednávek a fakturace. Osobní údaje nepředáváme třetím stranám, nerozesíláme informační a reklamní zprávy.

zpět
Copyright © 2024 AADesign. Powered by AAShop+.
Cyklo Lasl, Brno - Bystrc, Větrná 6, email: info@cyklolasl.cz